Kwaliteit staat bij SALT voorop. Er wordt veel aandacht besteed aan de kwaliteit van al onze processen maar ook aan de contacten met cliënten en aanvragers.
Gedurende het hele jaar houden wij verschillende steekproeven op locaties en kijken dan naar de manier van werken en naar kwaliteit. Tevredenheid van cliënten en aanvragers is voor ons dan ook een belangrijk item.
Het kan zijn dat u om welke reden dan ook niet tevreden bent over SALT. Als u een verbeterpunt of klacht heeft, dan horen wij dat graag van u. Dit geeft ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren en ons uiterste best te doen om uw klacht op te lossen.
Bent u juist heel tevreden over SALT dan horen wij dat natuurlijk ook graag!
U kunt voor het doorgeven van een compliment of klacht gebruik maken van onderstaand formulier.
Indien er sprake is van een klacht of verbeterpunt dan zal deze zo snel mogelijk door de klachtencommissie in behandeling genomen worden. Deze commissie komt periodiek bijeen. Er volgt altijd een terugkoppeling naar de melder.
Onze klachtafhandeling is geregeld conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg die regelt hoe zorgaanbieders met klachten om moeten gaan.